onsdag (unleash tomorrow)






det har vart en fantastisk sommar.
har träffat människor som kommit att bli några av mina absolut bästa vänner.
hösten närmar sig.
hade panik en kort stund.
men jag vet ju att det löser sig.
och det ser ljust ut.
mycket är ovisst.
men det kommer att bli bra.
jag har fått växa i sommar.
utvecklat många egenskaper.
tänkt i andra banor.
blivit mognare.
lärt känna mig själv.
jag har en lång väg kvar.
men för tillfället har jag kontroll.


nu möter jag hösten och vintern med öppna armar.
låter inte bakslagen ta makten.
jag lär mig och inspireras.
hoppas och tänker tillbaka.
minns och saknar.
men jag vet att det mesta kommer att lösa sig.
mycket bra till och med.




Kommentarer
Postat av: Jasmine

aaah Hanna tack <3 du vet inte hur glad jag bleeev :) puss på dig fina!

2011-10-20 @ 16:56:45
URL: http://bohemanian.blogspot.com/

Nåt att säga till om?

Du heter?
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (bara jag som ser)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0