tisdag (sha-la-lie)

hej manniskor.
eller ja.
dom fa tappra som laser.
jag sitter har i vart rum pa azorerna nu.
mina roomies pratar sex.
och jag sitter har.
och kommer inte in pa facebook.
det stor mig nat sa otroligt.
vi vantar pa att tyskarna och portugiserna ska ha sin internationella kvall.
det kan ta sitt lilla tag.
det ar en grym semester dethar.
bade i positiv och negativ bemarkelse.
vi har typ gatt upp for berg.
flera ganger.
nastan i klass med sinai.
fast det har vart sjukt vackert.
nu maste jag kila.
men for er som laser om det ar nagon vill saga sa lever jag iallafall.
och har det bra.


azorerna ager.


Kommentarer
Postat av: linow90

TACK! har du det bra? när kommer du hem?! bara fem dagar kvar till stockholm för min del nu!!! saknar dig <3

2010-08-11 @ 00:33:41
URL: http://linncharlotta.blogspot.com
Postat av: hanna

aah, en lasare iallafall! :D jag kommer hem natten till 16! nar kommer du? jag har det sa javla bra linn. jag vill inte aka hem. eller jo, for att traffa dig saklart. jag ska beratta allt nar vi ses! saknar dig galet ocksa! <3

2010-08-12 @ 03:36:54
URL: http://hannaaviktoria.blogg.se/
Postat av: Nina

JAG LÄSER OCKSÅ!!

och vad bra att du lever! njuuuut av semestern så ses vi när du är hemma igen! wiiie

2010-08-14 @ 20:08:51

Nåt att säga till om?

Du heter?
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (bara jag som ser)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0